Humbly Present: INSTAFOREX WORLD

Posted by Nelayan Forex On April - 23 - 2013

Your dedicated compact linkage page to InstaForex - the best broker in Asia!

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

Setahun Yang Berlalu..

Posted by Nelayan Forex On 4/11/2010 07:33:00 PM

Kenangan itu sangat indah. Hari ini, setahun yang lalu, aku diizinkanNya menjadi tetamuNya di Tanah Suci. Saat-saat di mana aku dan isteri sedang menelusuri jejak-jejak Rasullullah SAW dan para sahabat di antara bumi Makkah dan Madinah dalam perjalanan hijrah agung Baginda kira-kira 1431H tahun yang lalu. Cuma bezanya, aku dan isteri mudik dengan bas dari Madinah ke Makkah, sedang Baginda SAW dan Saidina Abu Bakar RA membelah gurun pasir menunggang unta dalam arah yang berlawanan.

Tanggal 8hb-19hb April 2009. Begitu terkesan aku pada rahmat dan kasih-sayangNya. Cuma, entah mengapa, ku rasakan seolah-olah telah bertahun aku meninggalkannya. Apakah itu tandanya aku telah begitu rindu akan udara dan kenangan beribadah di sana? Atau hati ini telah terlalu 'cemar' hingga aku gagal mengekalkan istiqamah yang baru setahun usianya? Astaghfirullah. Ampuni aku Ya ALLAH. Mohon Kau letakkan aku di kalangan hamba-hambaMu yang rindu dan cinta pada agama dan syariatMu. Jangan sesekali Kau izinkan aku yang serba hina ini berpaling dari jalan kebenaranMu, Ya ALLAH.

Aku ingin sekali mengulangi detik-detik indah itu Ya ALLAH. Izinkanlah aku menjadi tetamu agungMu, bukan pula sekadar hadir di bumi tercintaMu itu sebagai tetamu yang tidak diundang. HambaMu ini serba daif dan naif, maka pandulah dan rahmatilah aku untuk layak menerima kurniaMu. Hanya padaMu ku serahkan urusanku, hidupku dan matiku.

Amin Ya Rabbal Alamin.

0 Response to "Setahun Yang Berlalu.."

Post a Comment

    JUTAWAN FOREX at INSTAFOREX GRAND DINNER Kuala Lumpur, 2012 HUKUM FOREX by USTAZ AHMAD DUSUKI ABDUL RANI Masjid Negeri Selangor, Kuliah 11 April 2013

    (c)Mataf.net Forex and Forex Volatility

    (c)Mataf.net Forex and Forex correlation
    All rights reserved, 2010-2015. Concept and experience contents by Nelayan Forex Traderlog. Powered by Blogger.
    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
    Powered By Blogger

    free counters

      Forex Trading by DailyForex.com

    ..

    ..