Humbly Present: INSTAFOREX WORLD

Posted by Nelayan Forex On April - 23 - 2013

Your dedicated compact linkage page to InstaForex - the best broker in Asia!

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

Welcome Aboard - Mohamad Asri

Posted by Nelayan Forex On 5/18/2010 01:44:00 AM
Salam ukhwah buat Sdra Mohamad Asri. Selamat datang ke Nelayan Forex Traderlog. Semoga kita saling memperolehi manfaat dalam perkongsian pengalaman ini.

Ya ALLAH, rahmatMu, redhaMu & syurgaMu, kami pohonkan!

6 Response to "Welcome Aboard - Mohamad Asri"

  1. Mohamad Asri Said,

    Salam saudara..

    Bloq yang menarik dgn olahan bahasa yang indah. Minat dan matlamat yang sama dalam forex, semoga pengalama saudara boleh memberi dorongan untuk turut sama berjaya...amin

     

  2. Waalaikumsalam Sdra Asri..

    Amin Ya Rabbal Alamin.

    Saya berbesar hati dengan komen ikhlas Sdra. Terima kasih. Semoga pengalaman yang dikongsi menjadikan kita sama-sama lebih mensyukuri dan menginsafi.

    JazzakALLAH..

     

  3. Aku... Said,

    salam bro...

    Pelayaran saudara menarik sebab hari2 sentiasa ada tangkapan. Apa mungkin saya boleh tahu jenis pukat yang digunakan, dan bagaimana nak dilabuhkan dia.

     

  4. Waalaikumsalam Sdra "Aku"

    Sebetulnya, bukanlah setiap hari saya memperolehi hasil tangkapan yang baik. Saya hanyalah nelayan kerdil yang tidak langsung setanding jika dibandingkan dengan nelayan professional di luar sana. Pun begitu, rezeki dariNya memang agak konsisten saya perolehi sejak kebelakangan ini. Alhamdulillah.

    Berhubung dengan jenis pukat dan tekniknya, ia sebetulnya adalah gabungan beberapa kaedah bernelayan yang saya perolehi daripada beberapa orang guru/ sifu, dan diubahsuai di mana perlu hasil dari ilham yang dianugerahkanNya. Hakikatnya, saya terpanggil untuk melakukan "tune-up" kepada kaedah-kaedah yang dipelajari memandangkan terdapat limitasi-limitasi tertentu di segi kemampuan saya sendiri. Justeru, penambah-baikan yang dibuat adalah bagi menampung "ketidakserasian" kaedah-kaedah asal dengan kemampuan saya. Tapi itu bukan pula bermakna kaedah-kaedah asal tersebut tidak baik, cuma ia kurang sesuai buat saya.

    Saya mohon maaf tidak dapat menyatakan secara langsung di sini, memandangkan saya terikat dengan perjanjian amanah dengan Guru-guru saya. Walaupun saya mengubahsuai kaedah-kaedah itu untuk kegunaan saya secara peribadi, namun saya harus menghormati hakmilik intelek yang menjadi asas kepada sintesis lanjutan kaedah yang saya gunakan kini. Harap Saudara memahami.

    Pun begitu, untuk bersikap adil kepada Saudara, saya cadangkan di sini 2 "Madrasah Ilmu Forex" yang berbaloi untuk Saudara pertimbangkan:

    1. RapidFX Capital
    (www.rapidfxcapital.com)
    (Sifu Azam)
    2. Success In Forex
    (www.successinforex.blogspot.com)
    (Sifu Roslan)

    Wallahu Aklam.

     

  5. Aku... Said,

    Salam Bro...

    Nampaknya kita berguru dengan sifu yang sama..Sifu Roslan. Kaedah ini memerlukan modal yang kukuh untuk berlayar di laut yang luas...pukat yang kukuh. Masih tak jumpa macam mana nak mengatasi jika dah kehabisan pukat dilabuh...hanya berserah.

     

  6. Blogger Said,

    GPS robot tripled the $100k deposit [live proof]

    I just got done with a webinar with Mark and his partner, Antony, two days ago and it was AWESOME.

    During the webinar Mark and Antony shared their tips to success and answered questions about their new version of the GPS Forex Robot that is coming out TODAY!

     

Post a Comment

    JUTAWAN FOREX at INSTAFOREX GRAND DINNER Kuala Lumpur, 2012 HUKUM FOREX by USTAZ AHMAD DUSUKI ABDUL RANI Masjid Negeri Selangor, Kuliah 11 April 2013

    (c)Mataf.net Forex and Forex Volatility

    (c)Mataf.net Forex and Forex correlation
    All rights reserved, 2010-2015. Concept and experience contents by Nelayan Forex Traderlog. Powered by Blogger.
    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
    Powered By Blogger

    free counters

      Forex Trading by DailyForex.com

    ..

    ..